Objecte |
Tràmit pel qual una persona comunica a l'Ajuntament el canvi de domicili dintre del mateix municipi per tal de modificar el padró d'habitants. |
Persones Beneficiàries |
Residents a Esplugues de Llobregat
|
Requisits
|
Descarregar el document de canvi de domicili a l'apartat "Documentació per descarregar", en aquest mateix tràmit.
Cal que signin el document totes les persones majors d'edat que canvien el domicili. En cas de menors de 18 anys signaran els pares.
|
Lloc de presentació
|
Punts d'Atenció a la Ciutadania (PACs)
Obligatòria la cita prèvia des del 2 d'octubre del 2017 per realitzar aquest tràmit.
Tramitació Online a traves de la Seu Electronica
|
Documentació a presentar
|
En tots els casos sol.licitud d'alta / canvi de domicili signat (pdf a la dreta)
1. Acreditació personal.
* Ciutadans/nes de l'estat espanyol:
- DNI original per als majors de 14 anys.
- Llibre de família per als menors de 14 anys (en cas que no tinguin DNI), original.
* Ciutadans/nes d'altres països:
- Targeta de residència original vigent.
En cas de no tenir aquest document s'acceptaran:
- Passaport original vigent.
- DNI vigent del seu país per als estrangers comunitaris, original.
NOTA: Totes les persones de més de 18 anys han de signar el document de canvi de domicili.
2. Acreditació de l'habitatge
1r supòsit: en lloguer:
- Contracte original de l'habitatge. Si el contracte te data superior a un any, hauran d'aportar l'últim rebut de pagament del lloguer.
- En cas que el contracte no vagi al seu nom, necessitarà una autorització signada i el DNI original del titular del contracte o rebut de companyies de subministraments.
2n supòsit: en propietat:
- Tenir l'IBI (Impost Béns Immobles) al seu nom, en cas contrari, aportar l'escriptura (original o còpia simple). En cas que no sigui titular de l'IBI o de l'escriptura, autorització signada i DNI original del propietari/ària que hi figuri.
3r supòsit: habitatge ja habitat:
- Autorització signada i el DNI original del titular de l'habitatge (el propietari/ària o, si és de lloguer, el titular del contracte).
A tenir en compte:
* En cas de separació legal es necessitarà el document de guàrdia i custòdia del menor. I la declaració responsable annex I o II.pdf de la dreta segons correspongui.
* Per als menors d'edat que s'empadronin només amb el pare o la mare, es necessitarà l'autorització signada i DNI original de l'altre pare o mare.
* S'adjunta un formulari per a que els ciutadans de la UE que vulguin facin l'alta al cens electoral per a les votacions locals.
|
Termini de presentació
|
|
Termini de resolució
|
48 hores des de la petició
|
Vigència de les condiciones exposades
|
|
Efectes del silenci administratiu
|
|
Informació
|
|
Regulació |
- Reial Decret 2612/1996 de 20 de desembre pel qual es modifica el Reglament de població i demarcació territorial de les entitats locals aprovat pel Reial Decret 1690/1986, d'11 de juliol.
- Resolució de 9 abril 1997 per la qual es dicten instruccions tècniques als Ajuntaments sobre la gestió i revisió del padró municipal.
- Resolució de 21 juliol 1997 per la qual es dicten instruccions tècniques als Ajuntaments sobre actualització del padró municipal.
|
Órgan Gestor
|
Padró
|