L'autorització permet la instal·lació de taules, cadires i ombrel·les.
A la sol·licitud cal indicar amb la màxima correcció: el nom del titular de la llicència d'activitat, denominació de l'establiment, ubicació i número de taules.
FRACCIONAMENT AUTOMÀTIC de la taxa si la sol·licitud d'autorització es demana abans del 20 de març i es sol·licita domiciliació bancària:
- 2 terminis (5 de maig i 5 d'octubre) taules de temporada de 7 mesos o inferior.
- 3 terminis (5 de maig, 5 de juliol i 5 d'octubre) taules d'ocupació anual. |
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
- Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.
- Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local.
- Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
- Reial Decret 208/1996, de 9 de febrer, pel qual es regulen els serveis d'informació administrativa i atenció a la ciutadania.
- Llei 59/2003, de 19 desembre, de signatura electrònica.
- Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.
- Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades
- Ordenances fiscals. Ordenança fiscal núm. 16
- Ordenança municipal reguladora de la instal·lació de terrasses, vetlladors i altres elements al servei d'establiments de restauració.
|