En aquesta secció trobareu models d'instàncies, sol·licituds i altres impresos que poden ser d'utilitat en les relacions amb aquesta Administració.
Empleneu el document abans d'imprimir-lo i envieu-lo signat a l'adreça de l'oficina gestora adjuntant-hi els documents que corresponguin, o bé presenteu-lo a qualsevol de les nostres oficines, segons s'indica a les instruccions corresponents.
Advertiment: Només es facilitarà informació sotmesa a la Llei de Protecció de Dades Personals al titular o, en cas de persones físiques, al representant convenientment acreditat, i a tota persona que hagi estat específicament autoritzada per mitjà de l'imprès d'atorgament de representació. |
- Reial Decret 208/1996, de 9 de febrer, pel qual es regulen els serveis d'informació administrativa i atenció a la ciutadania.
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
- Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.
- Llei 59/2003, de 19 desembre, de signatura electrònica.
- Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades
|