Verificació de documents ORGT

Objecte
En les relacions que els ciutadans tinguin amb les Administracions Públiques a través de la utilització de mitjans electrònics, informàtics o telemàtics, s'ha de garantir la disponibilitat, accés, integritat i autenticitat de la informació i dades que es posin a l'abast dels ciutadans. Així mateix, l'Administració ha de promoure la utilització de tecnologies informàtiques en la tramitació dels procediments administratius. A aquests efectes l'Administració es podrà identificar mitjançant sistemes de codis segurs de verificació o certificats electrònics de signatura, prèviament aprovats pels òrgans competents i publicats en els butlletins oficials, garantint la publicitat d'aquells documents electrònics que es puguin realitzar mitjançant aquestes tècniques.

Relació de documents de l'ORGT amb sistema de verificació electrònica
Accés als fitxers de l'ORGT per verificar l'autenticitat d'una còpia impresa del document

Persones Beneficiàries
Requisits
Lloc de presentació
Organisme de Gestió Tributària, o bé Telemàticament, accedint a la web http://orgt.diba.cat/cat/. D’acord amb l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els subjectes que estiguin obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions públiques, han de presentar les sol·licituds telemàticament a través de la Seu Electrònica.
Documentació a presentar
Termini de presentació
Termini de resolució
Immediat
Vigència de les condiciones exposades
Efectes del silenci administratiu
Informació
Regulació
- Reial Decret 208/1996, de 9 de febrer, pel qual es regulen els serveis d'informació administrativa i atenció a la ciutadania.
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

- Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.
- Llei 59/2003, de 19 desembre, de signatura electrònica.
- Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades

Órgan Gestor
Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona

Opcions de Tramitació

Tramitació Presencial

Oficina de l'Organisme de Gestió Tributària d'Esplugues


Direcció: Plaça Santa Magdalena, 11

Teléfon:93 472 91 81

E-mail: orgt.esplugues@diba.cat

Horari: Cal demanar cita prèvia

Cita prèvia

Plana web d'informació



Tramitació Telemàtica

Iniciar