Objecte |
Tràmit pel qual una persona comunica a l'Ajuntament el canvi de domicili dintre del mateix municipi per tal de modificar el padró d'habitants. |
Persones Beneficiàries |
Residents a Esplugues de Llobregat
|
Requisits
|
S'ha de sol·licitar el full d'inscripció o modificació (canvi de domicili) per telèfon al 900 30 00 82, adreçar-se a un dels PACs relacionats o per Internet, a l'adreça electrònica: ajuntament@esplugues.cat
Cal que signin el document totes les persones majors d'edat que canvien el domicili. En cas de menors de 18 anys signaran els pares.
|
Lloc de presentació
|
Punts d'Atenció a la Ciutadania (PACs)
Obligatòria la cita prèvia des del 2 d'octubre del 2017 per realitzar aquest tràmit.
Tramitació Online a traves de la Seu Electronica
|
Documentació a presentar
|
En tots els casos sol.licitud d'alta / canvi de domicili signat (pdf a la dreta)
1. Acreditació personal.
* Ciutadans/nes de l'estat espanyol:
- DNI original per als majors de 14 anys.
- Llibre de família per als menors de 14 anys (en cas que no tinguin DNI), original.
* Ciutadans/nes d'altres països:
- Targeta de residència original vigent.
En cas de no tenir aquest document s'acceptaran:
- Passaport original vigent.
- DNI vigent del seu país per als estrangers comunitaris, original.
NOTA: Totes les persones de més de 18 anys han de signar el document de canvi de domicili.
2. Acreditació de l'habitatge
1r supòsit: en lloguer:
- Contracte original de l'habitatge. Si el contracte te data superior a un any, hauran d'aportar l'últim rebut de pagament del lloguer.
- En cas que el contracte no vagi al seu nom, necessitarà una autorització signada i el DNI original del titular del contracte o rebut de companyies de subministraments.
2n supòsit: en propietat:
- Tenir l'IBI (Impost Béns Immobles) al seu nom, en cas contrari, aportar l'escriptura (original o còpia simple). En cas que no sigui titular de l'IBI o de l'escriptura, autorització signada i DNI original del propietari/ària que hi figuri.
3r supòsit: habitatge ja habitat:
- Autorització signada i el DNI original del titular de l'habitatge (el propietari/ària o, si és de lloguer, el titular del contracte).
A tenir en compte:
* En cas de separació legal es necessitarà el document de guàrdia i custòdia del menor. I la declaració responsable annex I o II.pdf de la dreta segons correspongui.
* Per als menors d'edat que s'empadronin només amb el pare o la mare, es necessitarà l'autorització signada i DNI original de l'altre pare o mare.
* S'adjunta un formulari per a que els ciutadans de la UE que vulguin facin l'alta al cens electoral per a les votacions locals.
|
Termini de presentació
|
|
Termini de resolució
|
48 hores des de la petició
|
Vigència de les condiciones exposades
|
|
Efectes del silenci administratiu
|
|
Informació
|
|
Regulació |
- Reial Decret 2612/1996 de 20 de desembre pel qual es modifica el Reglament de població i demarcació territorial de les entitats locals aprovat pel Reial Decret 1690/1986, d'11 de juliol.
- Resolució de 9 abril 1997 per la qual es dicten instruccions tècniques als Ajuntaments sobre la gestió i revisió del padró municipal.
- Resolució de 21 juliol 1997 per la qual es dicten instruccions tècniques als Ajuntaments sobre actualització del padró municipal.
|
Órgan Gestor
|
Padró
|