Llicència de parcel·lació

Objecte
Autorització municipal necessària per agrupar, dividir o subdividir simultàniament o successivament terrenys en dos o més lots/parcel·les.
Persones Beneficiàries
La persona propietària o representant acreditada.
Requisits
Lloc de presentació
Presencialment als Punts d’Atenció a la Ciutadania o a la Seu electrònica. D’acord amb l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els subjectes que estiguin obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions públiques, han de presentar les sol·licituds telemàticament a través de la Seu Electrònica de la web municipal www.esplugues.cat
Documentació a presentar
- Projecte tècnic signat pel tècnic competent corresponent (art. 21 Ordenances metropolitanes d'edificació).
- Certificat de domini i càrregues.
- Títol de propietat.
- Escriptura de constitució, si es tracta d'una societat.
- Referència cadastral - Darrer rebut de l'Impost sobre Bens Immobles (IBI).
- Comprovant de pagament de les taxes municipals.

Quan la llicència de parcel·lació és un requeriment per formalitzar una cessió a l'Ajuntament, s'ha de presentar la següent documentació:

- Fotocòpia compulsada del títol de propietat de la finca sobre la qual es fa la cessió.
- Certificat del Registre de la Propietat, de domini i càrregues de la finca.
- Topogràfic georeferenciat en UTM ETRS89 de la finca en dwg.
- Fitxer pdf de la finca inicial abans de la cessió, de la finca cedida i de la finca resultant després de la cessió, amb indicació de les coordenades UTM que delimiten les tres finques.
- Proforma de l'escriptura de segregació i cessió gratuïta a l'Ajuntament expedita i lliure de càrregues.

Per a la seva inscripció al Registre de la Propietat, el Registre sol·licita:

1. Fitxers GML de parcel·la original, parcel·la cessió i parcel·la resultant
2. Informe Validació Gràfica alternativa (finca original i finca resultant)
3. Informe de Georeferenciació.

Per qualsevol aclariment relacionada amb la documentació que sol·licita el Registre de la Propietat, contactar directament amb ells:

Registre de la Propietat d'Esplugues de Llobregat
Av. Cornellà, núm. 140 2n B
Telèfon 93 3723400

Termini de presentació
Termini de resolució
Vigència de les condiciones exposades
Efectes del silenci administratiu
Informació
Tràmit cessió a l'ajuntament
Regulació
- Art. 187 Text refòs de la Llei d'Urbanisme.

- Art. 21 Ordenances Metropolitanes d'Edificació.
- Ordenança 6 de les Ordenances fiscals ì preus públics municipals 2013

Òrgan Gestor
Servei jurídic de Territori i Sostenibilitat

Opcions de Tramitació

Tramitació Presencial

Punt d'atenció a la Ciutadania PAC Central


Direcció: Pl. Santa Magdalena, 24

Teléfon:900 30 00 82

E-mail: ajuntament@esplugues.cat

Horari: AMB CITA PRÈVIA Dilluns i divendres de 08:30 a 14:00 hores Dimarts i dijous de 08:30 a 19:00h

Cita prèvia

Pàgina web d'informació


Punt d'Atenció a la Ciutadania - PAC Can Vidalet


Direcció: Rambla Verge de la Mercè, 1

Teléfon:900 30 00 82

E-mail: ajuntament@esplugues.cat

Horari: AMB CITA PRÈVIA Dilluns, dimarts, dijous i divendrs de 08:30 a 14:00h Dimecres de 08:30 a 19:00h

Cita prèvia

Pàgina web d'informació



Documentació per descarregar

Instància.pdf

Tramitació Telemàtica

Iniciar