Objecte |
És el procediment administratiu a través del qual les persones o empreses que pretenen realitzar una activitat, poden adreçar-se a l'Ajuntament per realitzar la consulta sobre la classificació d'aquesta i per tant de la tramitació administrativa municipal que li és d'aplicació.
La descripció aportada de l'activitat a desenvolupar ha d'esser el més amplia possible per tal de poder classificar-la correctament. |
Persones Beneficiàries |
La persona física o jurídica que vol exercir una o diverses activitats en un mateix centre o establiment, o el seu representant legal. En aquest cas s'ha de declarar la representació amb la qual s'actua.
|
Requisits
|
Haver realitzat el pagament de la corresponent taxa associada a aquest tràmit, si és el cas.
|
Lloc de presentació
|
D’acord amb l’article 7 de la Llei 18/2020, del 28 de desembre, de facilitació de l’activitat econòmica, els emprenedors i els titulars de les activitats econòmiques, i les persones autoritzades per aquests o llur representants, tenen l’obligació de relacionar-se digitalment amb les administracions públiques implicades. Les sol·licituds s’han de presentar telemàticament a través de la Seu Electrònica de la web municipal www.esplugues.cat o bé, a través del Canal Empresa de la Generalitat de Catalunya.
|
Documentació a presentar
|
1. Sol·licitud d'acord amb el model normalitzat.
2. Dades més significatives que defineixin l'activitat o activitats que es pretenen realitzar en un mateix centre o establiment. Cal aportar avantprojecte, estudi previ o qualsevol documentació que defineixi suficientment l'activitat.
|
Termini de presentació
|
|
Termini de resolució
|
Es procedirà a la resposta en el termini màxim d'un mes.
|
Vigència de les condiciones exposades
|
Es pot presentar en qualsevol moment.
|
Efectes del silenci administratiu
|
No opera
|
Informació
|
Preu: El que estableixi l'Ordenança fiscal.
Mitjans de pagament: Els que estableixi l'Ordenança fiscal. |
Regulació |
|
Òrgan Gestor
|
Servei Jurídic de Territori i Sostenibilitat
|