Objecte |
Aquest tràmit permet presentar una sol·licitud a aquest ens quan no existeixi un tràmit específic que s'adapti a la vostra necessitat. |
Persones Beneficiàries |
La persona interessada o el seu representant degudament acreditat/da.
|
Requisits
|
Qualsevol persona, empresa o entitat pot presentar una instància genèrica.
Les persones jurídiques, entitats i els professionals hauran de fer el tràmit, necessàriament, per mitjans telemàtics.
|
Lloc de presentació
|
Canals de tramitació
Electrònic / Presencial / Correu postal
Estan obligats a l'ús del canal electrònic en les seves relacions amb les Administracions Públiques, els subjectes de l'art. 14.2 de la Llei 39/2015 (persones jurídiques, entitats sense personalitat jurídica, els seus representants , etc.), així com aquells que s'estableixi reglamentàriament.
|
Documentació a presentar
|
La documentació varia en funció de cada sol·licitud. Podeu adjuntar la documentació que considereu necessària per a la vostra petició.
|
Termini de presentació
|
En qualsevol moment
|
Termini de resolució
|
El termini màxim és de tres mesos amb caràcter general, des de la data en què la instància hagi tingut entrada en el registre electrònic de l'Administració o Organisme competent per a la seva tramitació.
|
Vigència de les condiciones exposades
|
Sempre
|
Efectes del silenci administratiu
|
Segons el contingut de la petició expressada a la instància.
Normativa aplicable al silenci administratiu
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
|
Informació
|
|
Regulació |
Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
|
Òrgan Gestor
|
Punt d'Atenció a la Ciutadania
|