Llicència per a la reparació/rehabilitació de façanes

Objecte
Autorització municipal necessària per fer obres a la façana d'un edifici.
Persones Beneficiàries
Persona interessada o representant degudament acreditat.
Requisits
Cal presentar la sol·licitud per instància a qualsevol Punt d'Atenció a la Ciutadania (PACs)
Lloc de presentació
Presencialment al Punts d'Atenció a la Ciutania o la Seu electrònica. D’acord amb l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els subjectes que estiguin obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions publiques, han de presentar les sol·licituds telemàticament a traves de la Seu Electrònica de la web municipal www.esplugues.cat
Documentació a presentar
- Referència cadastral.

- Últim rebut de l’Impost de Bens Immobles (IBI)
- Memòria tècnica visada pel col·legi d'arquitectes amb especificació de materials, sistemes de reparació i neteja i pressupost desglossat: 
   - Elements que componen la façana (elements de tancament, cornises, faixes, fusteries, persianes, baranes, etc.)
   - Materials d'acabat de façana i de possibles elements decoratius. 
   - Colors d'acabats de façana i elements decoratius. 
   - Tipus de fusteria (metàl·lica, fusta), secció i color. 
   - Tipus de persianes (metàl·lica, fusta), secció i color. 

   - Tipus de baranes (metàl·lica, vidre), forma, seccions i color. 
- Full d'assumeix de la direcció facultativa de les obres expedit per arquitecte o arquitecte tècnic visat pel col·legi oficial. Aquest full ha d'incloure els treballs de reparació de la façana i la col·locació de la bastida. 
- Estudi bàsic de seguretat. 
- Fotografies tamany 13x18 en color. 
- Plànol d'emplaçament. 
- Plànol grafiant la posició de la bastida, ocupació de la vorera, pas de vianants i possible afectació de la circulació rodada. 
- Autorització de la comunitat de propietaris o del propietari de l'immoble. 
- Condicions i característiques de les bastides (tipus, termini, pas de vianants, etc.)

Termini de presentació
Termini de resolució
Vigència de les condiciones exposades
Efectes del silenci administratiu
Informació
Regulació
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

- Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.
- Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local.
- Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
- Reial Decret 208/1996, de 9 de febrer, pel qual es regulen els serveis d'informació administrativa i atenció a la ciutadania.   
- Llei 59/2003, de 19 desembre, de signatura electrònica. 
- Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic. 
- Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades
- Ordenança fiscal núm. 8

Òrgan Gestor
Territori i Sostenibilitat

Opcions de Tramitació

Tramitació Presencial

Punt d'atenció a la Ciutadania PAC Central


Direcció: Pl. Santa Magdalena, 24

Teléfon:900 30 00 82

E-mail: ajuntament@esplugues.cat

Horari: AMB CITA PRÈVIA Dilluns i divendres de 08:30 a 14:00 hores Dimarts i dijous de 08:30 a 19:00h

Cita prèvia

Pàgina web d'informació


Punt d'Atenció a la Ciutadania - PAC Can Vidalet


Direcció: Rambla Verge de la Mercè, 1

Teléfon:900 30 00 82

E-mail: ajuntament@esplugues.cat

Horari: AMB CITA PRÈVIA Dilluns, dimarts, dijous i divendrs de 08:30 a 14:00h Dimecres de 08:30 a 19:00h

Cita prèvia

Pàgina web d'informació



Tramitació Telemàtica

Iniciar