Objecte |
Tràmit pel qual una entitat és incorporada al Registre d’Entitats Ciutadanes d’Esplugues. |
Persones Beneficiàries |
Entitats associatives sense ànim de lucre que acreditin objectius de defensa, foment o millora dels interessos de la ciutadania d'Esplugues.
|
Requisits
|
L'entitat ha d'estar prèviament inscrita al registre general d'associacions de la Generalitat.
|
Lloc de presentació
|
D’acord amb l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els subjectes que estiguin obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions públiques, han de presentar les sol·licituds telemàticament a través de la Seu Electrònica de la web municipal www.esplugues.cat
|
Documentació a presentar
|
- Estatuts de l'associació (datats i signats per tots els socis fundadors o, com a mínim, pel president i el secretari)
- Acta fundacional o de constitució de l'entitat (datada i signada per tots els socis fundadors)
- Número d'inscripció definitiu en el registre general d'associacions de la Generalitat.
- Relació de les persones que ocupen càrrecs directius (òrgan de govern vigent)
- Pressupost de l'any en curs.
- Certificació del nombre de socis.
- Programa d'activitats de l'any en curs.
- NIF de l'entitat.
- DNI del representant legal de l'entitat.
|
Termini de presentació
|
Indefinit.
|
Termini de resolució
|
Tres mesos des de la data de la sol·licitud.
|
Vigència de les condiciones exposades
|
Indefinida.
|
Efectes del silenci administratiu
|
No procedeix
|
Informació
|
INSTRUCCIONS PER A LA TRAMITACIÓ TELEMÀTICA:
1- Prémer l'icona "descarregar instància", corresponent al tràmit que es vol iniciar.
2- Emplena, signa telemàticament i grava els impresos que hi han associats.
3- Accedeix a l'apartat "Registre electrònic", emplena el formulari i annexa els impresos prèviament gravats.
Observacions: la tramitació telemàtica requereix que la persona sol·licitant disposi d'un certificat electrònic de representant de Persona Jurídica a nom de l'entitat.
Per a més informació i recursos: https://entitats.esplugues.cat
|
Regulació |
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
- Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.
- Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local.
- Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
- Reial Decret 208/1996, de 9 de febrer, pel qual es regulen els serveis d'informació administrativa i atenció a la ciutadania.
- Llei 59/2003, de 19 desembre, de signatura electrònica.
- Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.
- Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades
- Reglament Orgànic Municipal de 23/12/2009
|
Òrgan Gestor
|
Serveis Jurídics de Drets Socials, Civils i Ciutadania.
|