Tràmits

Inscripció al registre municipal d'entitats

Objecte
Tràmit pel qual una entitat és incorporada al Registre Oficial de l'Ajuntament.
Regulació
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

- Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.
- Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local.
- Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
- Reial Decret 208/1996, de 9 de febrer, pel qual es regulen els serveis d'informació administrativa i atenció a la ciutadania.
- Llei 59/2003, de 19 desembre, de signatura electrònica.
- Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.
- Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades
- Reglament Orgànic Municipal de 23/12/2009

Persones Beneficiàries
Entitats associatives que acreditin tenen seu o delegació a Esplugues de Llobregat. Per altres entitats veure +INFORMACIÓ.
Requisits
L'entitat ha d'estar prèviament inscrita al registre general d'associacions de la Generalitat.
Lloc de presentació
Presencialment al Punts d'Atenció a la Ciutania o la Seu electrònica. D’acord amb l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els subjectes que estiguin obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions publiques, han de presentar les sol·licituds telemàticament a traves de la Seu Electrònica de la web municipal www.esplugues.cat
Documentació a presentar
- Estatuts de l'associació. 
- Acta de constitució de l'entitat. 
- Número d'inscripció en el registre general d'associacions de la Generalitat. 
- Nom de les persones que ocupen càrrecs directius. 
- Domicili social. 
- Pressupost de l'any en curs. 
- Certificació del nombre de socis. 
- Programa d'activitats de l'any en curs. 
- NIF de l'entitat. 
- Imprès de dades bancàries degudament signat per l'entitat bancària i per la pròpia entitat (aquest document no implica l'atorgament de cap ajut o subvenció). 
- Original del DNI del representant legal de l'entitat.
Termini de presentació
Termini de resolució
1 mes
Vigència de les condiciones exposades
Sempre
Efectes del silenci administratiu
No procedeix
Informació
El sol·licitant rebrà una carta en la que se li comunicarà el número d'inscripció al Registre i etiquetes identificatives on consta el número d'inscripció. 
Les entitats que no tinguin seu social a Esplugues únicament passaran a formar part de la Base de Dades d'Entitats. 
La instància que es lliura facilita a l'entitat un model per a redactar el pressupost anual, el programa d'activitats, etc. Aquest requisit es imprescindible per a poder optar a l'atorgament de la subvenció.
Órgan Gestor
Acció Social i Ciutadania

Opcions de Tramitació

Tramitació Presencial

Punt d'atenció a la Ciutadania Pac Central


Direcció: Pç. Santa Magdalena ,24

Teléfon:900 30 00 82

E-mail: ajuntament@esplugues.cat

Horari: AMB CITA PREVIA Dilluns a dijous de 08:30 a 14:30 i de 16 a 18:30 Divendres de 08:30 a 14:00 Dies 24 i 31 de desembre horari de 08:30 a 14:30 hores.

Cita prèvia


Punt d'Atenció a la Ciutadania - PAC Can Vidalet


Direcció: Rambla Verge de la Mercè, 1

Teléfon:900 30 00 82

E-mail: ajuntament@esplugues.cat

Horari: AMB CITA PREVIA Dilluns a dijous de 08:30 a 14:30 i de 16 a 18:30 Divendres de 08:30 a 14:00 Dia 24 de desembre horari de 08:30 a 14:30 hores Del 28 al 31 de desembre el Punt d'Atenció romandrà tancat.

Cita prèvia


Documentació per descarregar

Instància

Tramitació Telemàtica

Iniciar