Inscripció al registre municipal d'entitats

Objecte
Tràmit pel qual una entitat és incorporada al Registre d’Entitats Ciutadanes d’Esplugues.
Persones Beneficiàries
Entitats associatives sense ànim de lucre que acreditin objectius de defensa, foment o millora dels interessos de la ciutadania d'Esplugues.
Requisits
L'entitat ha d'estar prèviament inscrita al registre general d'associacions de la Generalitat.
Lloc de presentació
D’acord amb l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els subjectes que estiguin obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions públiques, han de presentar les sol·licituds telemàticament a través de la Seu Electrònica de la web municipal www.esplugues.cat
Documentació a presentar
- Estatuts de l'associació (datats i signats per tots els socis fundadors o, com a mínim, pel president i el secretari)
- Acta fundacional o de constitució de l'entitat (datada i signada per tots els socis fundadors)
- Número d'inscripció definitiu en el registre general d'associacions de la Generalitat.
- Relació de les persones que ocupen càrrecs directius (òrgan de govern vigent)
- Pressupost de l'any en curs.
- Certificació del nombre de socis.
- Programa d'activitats de l'any en curs.
- NIF de l'entitat.
- DNI del representant legal de l'entitat.
Termini de presentació
Indefinit.
Termini de resolució
Tres mesos des de la data de la sol·licitud.
Vigència de les condiciones exposades
Indefinida.
Efectes del silenci administratiu
No procedeix
Informació
INSTRUCCIONS PER A LA TRAMITACIÓ TELEMÀTICA:
1- Prémer l'icona "descarregar instància", corresponent al tràmit que es vol iniciar.
2- Emplena, signa telemàticament i grava els impresos que hi han associats.
3- Accedeix a l'apartat "Registre electrònic", emplena el formulari i annexa els impresos prèviament gravats.

Observacions: la tramitació telemàtica requereix que la persona sol·licitant disposi d'un certificat electrònic de representant de Persona Jurídica a nom de l'entitat.

Per a més informació i recursos: https://entitats.esplugues.cat

Regulació
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

- Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.
- Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local.
- Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
- Reial Decret 208/1996, de 9 de febrer, pel qual es regulen els serveis d'informació administrativa i atenció a la ciutadania.
- Llei 59/2003, de 19 desembre, de signatura electrònica.
- Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.
- Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades
- Reglament Orgànic Municipal de 23/12/2009

Órgan Gestor
Serveis Jurídics de Drets Socials, Civils i Ciutadania.

Opcions de Tramitació

Tramitació Presencial

Punt d'atenció a la Ciutadania Pac Central


Direcció: Pç. Santa Magdalena ,24

Teléfon:900 30 00 82

E-mail: ajuntament@esplugues.cat

Horari: AMB CITA PREVIA Dilluns a dijous de 08:30 a 14:30 i de 16 a 18:30 Divendres de 08:30 a 14:00

Cita prèvia

Plana web d'informació


Punt d'Atenció a la Ciutadania - PAC Can Vidalet


Direcció: Rambla Verge de la Mercè, 1

Teléfon:900 30 00 82

E-mail: ajuntament@esplugues.cat

Horari: AMB CITA PREVIA Dilluns a dijous de 08:30 a 14:30 i de 16 a 18:30 Divendres de 08:30 a 14:00

Cita prèvia

Plana web d'informació



Documentació per descarregar

Instància.pdf

Tramitació Telemàtica

Iniciar