Presentació d'una queixa/suggeriment

Objecte
Queixa, suggeriment o avís que presenta la ciutadania sobre la prestació de serveis i actuacions municipals.
Persones Beneficiàries
Qualsevol persona
Requisits
Cap
Lloc de presentació
Presencialment al Punts d'Atenció a la Ciutadania o a la Seu electrònica. D’acord amb l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els subjectes que estiguin obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions públiques, han de presentar les sol·licituds telemàticament a través de la Seu Electrònica de la web municipal www.esplugues.cat
Documentació a presentar
Es pot acompanyar qualsevol document o imatge que ajudi a identificar la queixa, suggeriment o avís
Termini de presentació
En qualsevol moment
Termini de resolució
Resposta en 10 dies hàbils
Vigència de les condiciones exposades
Sempre
Efectes del silenci administratiu
Negatiu
Informació
Regulació
Reglament Orgànic Municipal, BOPB 51 d'1/03/2010
Órgan Gestor
Punt d'Atenció a la Ciutadania

Opcions de Tramitació

Tramitació Presencial

Punt d'atenció a la Ciutadania Pac Central


Direcció: Pç. Santa Magdalena ,24

Teléfon:900 30 00 82

E-mail: ajuntament@esplugues.cat

Horari: AMB CITA PREVIA Dilluns a dijous de 08:30 a 14:30 i de 16 a 18:30 Divendres de 08:30 a 14:00

Cita prèvia

Plana web d'informació


Punt d'Atenció a la Ciutadania - PAC Can Vidalet


Direcció: Rambla Verge de la Mercè, 1

Teléfon:900 30 00 82

E-mail: ajuntament@esplugues.cat

Horari: AMB CITA PREVIA Dilluns a dijous de 08:30 a 14:30 i de 16 a 18:30 Divendres de 08:30 a 14:00

Cita prèvia

Plana web d'informació


Punt d'atenció a la Ciutadania Virtual


Direcció: Tramitacions per videotrucada, sense necessitat de despaçaments. consultar els tramits disponibles

Teléfon:900 30 00 82

E-mail: pac@esplugues.cat

Horari: Requereix cita previa

Cita prèvia

Plana web d'informació



Documentació per descarregar

Instància.pdf

Tramitació Telemàtica

Iniciar