Sol.licitud de Certificat de béns

Objecte
Document emès per l'Ajuntament en el que s'acredita que un/una contribuent hi figura o no en els padrons fiscals.
Persones Beneficiàries
La ciutadania en general.
Requisits
Al demanar el certificat, s'haurà de triar entre:
a) Recollir-ho en el PAC de la seva elecció:
- El propi interessat/ada: DNI original.
- Persona autoritzada: Autorització escrita signada per l'interessat/ada i persona autoritzada juntament amb l'original dels dos DNI.
b) Rebre'l per correu al seu propi domicili (sempre que coincideixi amb l'adreça d'empadronament).
Lloc de presentació
Seu electrònica o Presencialment al Punts d'Atenció a la Ciutadania.
Documentació a presentar
- DNI original en el cas que el reculli la mateixa persona interessada.

- Autorització escrita signada per l'interessat/ada i persona autoritzada juntament amb original del DNI dels dos, en el cas que el reculli una persona diferent de l'interessat/ada.

Termini de presentació
Termini de resolució
48 hores de la petició.
Vigència de les condiciones exposades
Efectes del silenci administratiu
Informació
Regulació
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

- Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.
- Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local.
- Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
- Reial Decret 208/1996, de 9 de febrer, pel qual es regulen els serveis d'informació administrativa i atenció a la ciutadania.
- Llei 59/2003, de 19 desembre, de signatura electrònica.
- Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.
- Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades
- Reglament Orgànic Municipal de 23/12/2009

Órgan Gestor
Punt d'Atenció a la Ciutadania

Opcions de Tramitació

Tramitació Presencial

Punt d'atenció a la Ciutadania Pac Central


Direcció: Pç. Santa Magdalena ,24

Teléfon:900 30 00 82

E-mail: ajuntament@esplugues.cat

Horari: AMB CITA PREVIA Dilluns a dijous de 08:30 a 14:30 i de 16 a 18:30 Divendres de 08:30 a 14:00

Cita prèvia

Plana web d'informació


Punt d'Atenció a la Ciutadania - PAC Can Vidalet


Direcció: Rambla Verge de la Mercè, 1

Teléfon:900 30 00 82

E-mail: ajuntament@esplugues.cat

Horari: AMB CITA PREVIA Dilluns a dijous de 08:30 a 14:30 i de 16 a 18:30 Divendres de 08:30 a 14:00

Cita prèvia

Plana web d'informació



Documentació per descarregar

Instància.pdf

Tramitació Telemàtica

Iniciar