Trámits

Certificat de béns

+Informació PAC
Bdi - Descripció:
Bdi - Anotació
:
Anotació PAC
:PROCEDIMENT DE RECOLLIDA : - Propi interessat/da: 1. Ens mostra el DNI/NIE/ Passaport original 2. Ens signa el rebut a canvi del certificat - Autoritzat/da: 1. Ens lliura el document d'autorització , fotocòpies del subjecte passiu i de la persona autoritzada 2. Ens signa el rebut a canvi del certificat 3. El PAC arxiva el rebut juntament amb el document d'autorització i les fotocòpies dels DNI

Objecte
Document emès per l'Ajuntament en el que s'acredita que un/una contribuent hi figura o no en els padrons fiscals.
Regulació
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

- Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.
- Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local.
- Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
- Reial Decret 208/1996, de 9 de febrer, pel qual es regulen els serveis d'informació administrativa i atenció a la ciutadania.
- Llei 59/2003, de 19 desembre, de signatura electrònica.
- Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.
- Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades
- Reglament Orgànic Municipal de 23/12/2009

Persones Beneficiàries
La ciutadania en general.
Requisits
Al demanar el certificat, s'haurà de triar entre:
a) Recollir-ho en el PAC que vulgui:
- El propi interessat/ada: DNI original.
- Persona autoritzada: Autorització escrita signada per l'interessat/ada i persona autoritzada juntament amb fotocòpia del DNI dels dos.
b) Rebre'l per correu al seu propi domicili (sempre que coincideixi amb l'adreça que consti).
Lloc de presentació
Presencialment al Punts d'Atenció a la Ciutania o la Seu electrònica. D’acord amb l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els subjectes que estiguin obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions publiques, han de presentar les sol·licituds telemàticament a traves de la Seu Electrònica de la web municipal www.esplugues.cat
Documentació a presentar
- DNI original en el cas que el reculli la mateixa persona interessada.

- Autorització escrita signada per l'interessat/ada i persona autoritzada juntament amb original del DNI dels dos, en el cas que el reculli una persona diferent de l'interessat/ada.

Termini de presentació
Termini de resolució
48 hores de la petició.
Vigència de les condiciones exposades
Efectes del silenci administratiu
Informació
Órgan Gestor
Punt d'Atenció a la Ciutadania

Opcions de Tramitació

Tramitació Presencial

Punt d'atenció a la Ciutadania Pac Central


Direcció: Pç. Santa Magdalena ,24

Teléfon:900 30 00 82

E-mail: ajuntament@esplugues.cat

Horari: Horari general: De dilluns a divendres de 8.30 a 18.30 h. * Entre els dies 23/12/19 i 03/01/20 l'horari serà de dilluns a dijous de 8:30 a 18:30 i divendres de 08:30 a 14h. Els dies 24 i 31 de desembre horari de 08:30 a 14 h.

Cita prèvia


Punt d'Atenció a la Ciutadania - PAC Can Vidalet


Direcció: Rambla Verge de la Mercè, 1

Teléfon:900 30 00 82

E-mail: ajuntament@esplugues.cat

Horari: Horari general: De dilluns a divendres de 8.30 a 18.30 h. * Entre els dies 25/12/19 a 01/12/19 ambdòs inclosos romandrà tancat. L'horari dels dies 24/12/19 i 03/01/20 es de 08:30 a 14h.

Cita prèvia



Documentació per descarregar

Instància