Trámits

Duplicat d'un document de pagament de tributs

+Informació PAC
Bdi - Descripció:
Bdi - Anotació
:
Anotació PAC
: TRÀMIT TRANSFERIT ALS PUNTS D'ATENCIÓ CIUTADANA COMPROMÍS DE SERVEI: SERVEI A DOMICILI. ATENCIÓ PRESENCIAL, TRÀMIT IMMEDIAT (A L'ORGT) PROCEDIMENT DE RECOLLIDA DE LA PETICIÓ: Aquest tràmit té dos impresos de sol·licitud diferents: - Si la sol·licitud és per telèfon, cal utilitzar l'imprès "servei a domicili" - Si la sol·licitud és presencial, cal utilitzar l'imprès T-8 "Duplicat de notificació de tributs municipals" PROCEDIMENT D'ENVIAMENT A ORGT: Les sol·licituds caldrà que siguin enviades per FAX immediatament a l'ORGT (Fax. 93.411.78.52) i avisar al PAC Central per a que Consergeria el reculli a final del dia. Aquest punt es crític per tal de complir amb el requisit de compromís de Servei de 48 hores. Un cop emès, es retornarà al PAC que s'indiqui en el full de sol·licitud. En cas de trametre el certificat per Correus, únicament es pot enviar al domicili tributari que ens consti. PROCEDIMENT DE RECOLLIDA PER PART DE LA CIUTADANIA : - Propi interessat/da: 1. Ens exhibeix el DNI/NIE/ Passaport original 2. Ens signa el "recibí" a canvi del certificat - Autoritzat/da: 1. Ens entrega el document d'autorització , fotocòpies del subjecte passiu i de la persona autoritzada 2. Ens signa el "recibí" a canvi del certificat 3. El PAC arxiva el recibí juntament amb el document d'autorització i el 2 DNI

Objecte
Per a poder pagar un tribut cal disposar del document de pagament corresponent. Així, si no heu rebut l'avís per efectuar un pagament o si l'heu extraviat, aquí podeu demanar-ne un duplicat. 
Un cop enviat el formulari, rebreu un correu electrònic confirmant que l'ORGT ha rebut la vostra sol·licitud. 
Dies després, rebreu per correu el duplicat del document de pagament sol·licitat. Aquest duplicat s'enviarà a l'adreça fiscal que consta a l'ORGT.
Regulació
- Reial Decret 208/1996, de 9 de febrer, pel qual es regulen els serveis d'informació administrativa i atenció a la ciutadania.
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

- Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.
- Llei 59/2003, de 19 desembre, de signatura electrònica. 
- Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades

Persones Beneficiàries
Requisits
Lloc de presentació
Es pot sol·licitar a les oficines d'entitats bancàries, personalment a l'Organisme de Gestió Tributària - Plaça Santa Magdalena, 11 - horari de 8.30 a 14 h, trucant al telèfon gratuït 900 30 00 82, o bé Telemàticament accedint a la web http://orgt.diba.cat/cat/. D’acord amb l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els subjectes que estiguin obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions publiques, han de presentar les sol·licituds telemàticament a traves de la Seu Electrònica.
Documentació a presentar
Termini de presentació
Termini de resolució
Vigència de les condiciones exposades
Efectes del silenci administratiu
Informació
Órgan Gestor
Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona

Opcions de Tramitació

Tramitació Presencial

Oficina de l'Organisme de Gestió Tributària d'Esplugues


Direcció: Plaça Santa Magdalena, 11

Teléfon:93 472 91 81

E-mail: orgt.esplugues@diba.cat

Horari: Dilluns a divendres de 9 a 14 hores. Cal demanar cita prèvia

Cita prèvia


Tramitació Telemàtica

Iniciar