Duplicat d'un document de pagament de multes

Objecte
Per a poder pagar una multa cal disposar del document de pagament corresponent. Així, si no heu rebut l'avís per efectuar un pagament o si l'heu extraviat, aquí podeu demanar-ne un duplicat. 
Un cop enviat el formulari, rebreu un correu electrònic confirmant que l'ORGT ha rebut la vostra sol·licitud. 
Dies després, rebreu per correu el duplicat del document de pagament sol·licitat. Aquest duplicat s'enviarà a l'adreça fiscal que consta a l'ORGT.

En aquesta secció trobarà models d'instàncies, sol·licituds i altres impresos que poden ser d'utilitat en les relacions amb aquesta Administració.
Empleneu el document abans d'imprimir-lo i enviar signat a l'adreça de l'oficina gestora adjuntant els documents que corresponguin, o bé presenteu-lo a qualsevol de les nostres oficines, segons s'indica a les instruccions corresponents.
Advertiment: Només es facilitarà informació sotmesa a la Llei de Protecció de Dades Personals al titular o, en cas de persones físiques, al representant convenientment acreditat, i a tota persona que hagi estat específicament autoritzada per mitjà de l'imprès d'atorgament de representació.

Persones Beneficiàries
Requisits
Lloc de presentació
Es pot sol·licitar a les oficines d'entitats bancàries, personalment a l'Organisme de Gestió Tributària - Plaça Santa Magdalena, 11 - horari de 8.30 a 14 h, trucant al telèfon gratuït 900 30 00 82, o bé Telemàticament accedint a la web http://orgt.diba.cat/cat/.

D’acord amb l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els subjectes que estiguin obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions públiques, han de presentar les sol·licituds telemàticament a través de la Seu Electrònica

Documentació a presentar
Termini de presentació
Termini de resolució
Vigència de les condiciones exposades
Efectes del silenci administratiu
Informació
Regulació
- Reial Decret 208/1996, de 9 de febrer, pel qual es regulen els serveis d'informació administrativa i atenció a la ciutadania.  
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

- Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic. 
- Llei 59/2003, de 19 desembre, de signatura electrònica. 
- Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades

Órgan Gestor
Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona

Opcions de Tramitació

Tramitació Presencial

Oficina de l'Organisme de Gestió Tributària d'Esplugues


Direcció: Plaça Santa Magdalena, 11

Teléfon:93 472 91 81

E-mail: orgt.esplugues@diba.cat

Horari: Cal demanar cita prèvia

Cita prèvia

Plana web d'informació



Tramitació Telemàtica

Iniciar