Certificat d'empadronament


Objecte
Document que acredita la residència en el municipi d'una unitat familiar o d'una sola persona, en que pot constar de l'antiguitat
Persones Beneficiàries
Residents al municipi
Requisits
Lloc de presentació
Es pot sol·licitar telemàticament amb un document electrònic d'identificació (DNIe, IdCAT,...) a www.esplugues.cat , dins de la Seu Electrònica, o bé presencialment a als Punts d'Atenció a la Ciutadania (PACs) i als Quioscos Electrònics de l'Ajuntament d'Esplugues. D’acord amb l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els subjectes que estiguin obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions públiques, han de presentar les sol·licituds telemàticament a través de la Seu Electrònica de la web municipal www.esplugues.cat

Si no disposeu de certificat electronic podeu realitzar una peticio amb aquest formulari, i rebrà el certificat per correu certificat al domicili.
Els certificats d'empadronament poden obtenir-se als quioscos electronics (Ubicació i horaris)

Documentació a presentar
- DNI, targeta de residència o passaport original.
- En cas que la persona sol·licitant no reculli el certificat, cal model d'autorització, original del DNI del sol·licitant i de la persona autoritzada.
Termini de presentació
Termini de resolució
Immediat
Vigència de les condiciones exposades
Sempre
Efectes del silenci administratiu
Informació
Tipus de certiticats d'empadronament:


- Certificat d'empadronament individual: Document que acredita la residència en el municipi d'una sola persona
- Certificat d'empadronament col.lectiu : Document que acredita la residència en el municipi d'una unitat familiar
- Certificat històric d'empadronament individual: Document que acredita la residència en el municipi de l'interessat i en el que hi ha constància de l'antiguitat.

Regulació
- Reial Decret 2612/1996 de 20 de desembre pel qual es modifica el Reglament de població i demarcació territorial de les entitats locals aprovat pel Reial Decret 1690/1986, d'11 de juliol.
- Resolució de 9 d'abril de 1997, per la que es dicten instruccions tècniques als Ajuntaments sobre la gestió i revisió del padró municipal.
- Resolució de 21 de juliol de 1997, per la que es dicten instruccions tècniques als Ajuntaments sobre actualització del padró municipal.
Òrgan Gestor
Població

Opcions de Tramitació

Tramitació Presencial

Punt d'atenció a la Ciutadania PAC Central


Direcció: Pl. Santa Magdalena, 24

Teléfon:900 30 00 82

E-mail: ajuntament@esplugues.cat

Horari: AMB CITA PRÈVIA De dilluns a dijous, de 08:30 a 14:30h i de 16:00 a 18:30h Divendres de 08:30 a 14:00h Dies 24 i 31 de desembre Horari especial de 08:30 a 14:00h

Cita prèvia

Pàgina web d'informació


Punt d'Atenció a la Ciutadania - PAC Can Vidalet


Direcció: Rambla Verge de la Mercè, 1

Teléfon:900 30 00 82

E-mail: ajuntament@esplugues.cat

Horari: AMB CITA PRÈVIA De dilluns a dijous, de 08:30 a 14:30h i de 16:00 a 18:30h Divendres de 08:30 a 14:00h Romandrà tancat entre els dies 05 i 07 de maig de 2025

Cita prèvia

Pàgina web d'informació


Punt d'atenció a la Ciutadania Virtual


Direcció: Tramitacions per videotrucada, sense necessitat de despaçaments. consultar els tramits disponibles

Teléfon:900 30 00 82

E-mail: ajuntament@esplugues.cat

Horari: Requereix cita previa

Cita prèvia

Plana web d'informació



Documentació per descarregar

Sol·licitud.pdf

Tramitació Telemàtica

Iniciar